Høring - Ny lokal forskrift om gebyrer etter plan -og bygningsloven, eierseksjoneringsloven og matrikkellova for Frosta kommune

Formannskapet i Frosta kommune vedtok i møtet den 26.09.2023 å legge forslag til ny lokal forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjoneringsloven og matrikkellova for Frosta kommune, ut til høring. Høringsfrist er 10.11.2023.

For mer informasjon og bakgrunn i saken vises det til saksutredningen i formannskapet i sin helhet. Se under «aktuelt» på frosta.kommune.no.

Saksprotokoll - Høring av forslag til ny lokal forskrift om gebyrer etter plan- og bygningsloven, eierseksjonsloven og matrikkellova for Frosta kommune (DOCX, 44 kB)

Følgebrev til høring av ny lokal gebyrforskrift (PDF, 205 kB)

Frosta kommune - Høringsutkast_gebyrforskrift_arealforvaltning (PDF, 251 kB)

Høringsuttalelse sendes til Frosta kommune innen 10.11.2023.

Du kan benytte skjema for å sende inn høringsuttalelse

Skjema for høringsuttalelse

Eller du kan sende høringsuttalelse til postmottak@frosta.kommune.no.