Salg av boligtomter

Kommunen har besluttet å selge gjenværende boligtomter i Brubakken boligfelt.

Nedre Brubakken 3, gårds-/bruksnr. 15/19, er ei boligtomt i Brubakken boligfelt på 709,3 kvm. Tomten har gode sol- og utsiktsforhold. Liten tomt nærmest opparbeidet gangsti. Noe innsyn fra omkringliggende boliger. Utsikt mot fjorden og over til Leksvika.  Kjøper bærer alle omkostninger til oppmåling, konsesjons-, dokument- og tinglysningsavgift m.v. Verdivurdering 230.000,-.

Nedre Brubakken 8, del av gårds-/bruksnr. 15/7, er ei tomt i Brubakken boligfelt på ca. 1150 kvm. Eiendommen er ikke fradelt med eget gårds-/bruksnr. Ca. tomteareal etter fradeling vil utgjøre ca. 1150 kvm. Tomten ligger fremst i rekken, har gode sol- og utsiktsforhold. Noe støy fra Kvamdalsvegen. Utsikt mot fjorden og over til Leksvika. Kjøper bærer alle omkostninger til oppmåling, konsesjons-, dokument- og tinglysingsavgift m.v. Verdivurdering 290.000,-.

Kontakt Geir Ude, tlf. 907 43 853 eller e-post Geir ved interesse.