Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Hopp til hovedinnhold

Forbrukerklage

 Er du misfornøyd med en vare eller tjeneste du har kjøpt?

Forbrukerrådet gir råd og veiledning om dine rettigheter, hvordan rettighetene kan ivaretas, og hvordan du best kan nå fram med klagen din.

Hovedregelen ved reklamasjon er at klagen må skje senest to år etter at du overtok tingen.

 

Oppdatert: 10.08.2016 14:29
 
Frosta Kommune
Alstad, 7633 Frosta. Telefon: 74808800. E-post: postmottak@frosta.kommune.no Org.nr: 944482253. Følg oss på Facebook Facebook
Åpningstider: Vinter: 08.00 - 15.30 / Sommer: 08.00 - 15.00 (Skifter:16.mai / 15.september) | Nettstedskart
Frosta Kommune
Alstad, 7633 Frosta. Telefon: 74808800. E-post: postmottak@frosta.kommune.no Org.nr: 944482253. Følg oss på Facebook Facebook